Calibrare echipamente Hardware şi Software
Compania noastră vă oferă o gamă largă de servicii de calibrare hardware şi software a echipamentelor Dvs. de imagistică medicală inclusiv de imagistică stomatologică. Specialiştii noştri utilizează tehnici şi echipamente de ultimă generaţie pentru a vă furniza servicii la cele mai înalte standarde.
Importanţa calibrării
Menţinerea echipamentelor la parametrii proiectaţi de funcţionare este o cerinţă fundamentală pentru un proces de diagnosticare corect. Calibrarea aparatelor este o componentă de bază a procesului de mentenanţă a aparaturii şi vă garantează funcţionarea echipamentelor în parametrii specificaţi de producător.
Calitatea procesului
Serviciile prestate de compania noastră se realizează în conformitate cu procedurile certificate de standardul ISO 9001/2008 (Certificat C3077/2017).
Oferta noastră
Calibrări însoţite de certificate de calibrare detaliate;
Recalibrări gratuite – în funcţie de relaţia contractuală;
Alerte anuale pentru actualizarea calibrării;
Timp scurt de răspuns;
Preţuri competitive.
Sisteme informatice integrate
Compania noastră are o expertiză dovedită în realizarea de proiecte aplicative specifice şi în realizarea de sisteme integrate, asigurând asistenţă tehnică începând de la faza iniţială, continuând cu proiectarea sistemului, realizarea sau identificarea soluţiilor software adecvate, integrarea cu sisteme eterogene etc., instruirea personalului, consultanţă şi asistenţă tehnică.
Configurare software
Corecta funcţionare a unui sofware este determinată de indicatorii de calitate ai acestuia. Prin intermediul acestor indicatori se cuantifică cum sunt îndeplinite cerințele funcționale ale aplicaţiei. Pentru a atinge valorile optime proiectate ale acestor cerinţe funcţionale este necesar o configurare corectă a urmărilor indicatori de calitate:
Performanţa;
Puterea de procesare;
Timpul de răspuns;
Numărul de cereri simultane;
Numărul de conexiuni simultane;
Dimensiunea datelor vehiculate;
Securitatea.
Mentenanţă hardware şi software
Serviciile de mentenanţă pe care le oferim presupun verificarea periodică a sistemului informatic atât din punct de vedere hardware cât şi din punct de vedere software în vederea preîntâmpinării apariţiei disfuncţionalităţilor în exploatare. Operaţiunile se desfăşoară periodic şi se fac prin metodele convenite la semnarea contractului de suport tehnic şi mentenanţă.
Mentenanţă staţii de lucru
Instalare şi configurare software şi hardware;
Operaţiuni de întreţinere si actualizare pentru sistemul de operare si aplicatii;
Realizarea şi menţienerea conexiunii între aplicaţiile client şi server-ele aferente diverselor aplicaţii;
Backup-ul datelor;
Diagnosticarea gradului de uzură al componentelor.
Mentenanţă servere
Instalare şi configurare software şi hardware;
Administare şi mentenanţă domenii de reţea;
Operaţiuni de intreţinere şi actualizare pachete şi aplicatii de tip server;
Monitorizarea traficului şi/sau restrictionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de conţinut etc.
Procese de backup pentru fisiere şi baze de date;
Mentenanţă periferice – imprimante, multifunctionale, scannere, copiatoare, etc.
Mentenanţă reţea
Interconectarea echipamentelor hardware;
Optimizarea protocoalelor generale de comunicare;
Optimizarea protocoalelor specifice de intercomunicare a aplicaţiilor;
Monitorizare şi optimizare trafic intern şi extern.
Servicii de Help Desk
În momentul în care un utilizator nu este în măsură să gestioneze corect o anumită problemă apărută, indiferent de tipul acesteia sau când un sistem IT nu funcţionează sau este afectat productivitatea respectivei organizaţii este afectată.
Obiectivul acestui tip de suport este minimizarea numărului de intervenţii on-site prin intervenţii de la distanţă pentru:
Rezolvarea incidentelor semnalate prin telefon, e-mail, chat, intervenţie de la distanţă (acolo unde politica firmei permite);
Asistenţă în utilizarea sistemelor de calcul, echipamentelor periferice, reţelei de calculatoare;
Asistenţă în utilizarea aplicaţiilor software generale sau specifice;
Monitorizarea staţiilor de lucru, serverelor şi a reţelei de calculatoare pentru intervenţia proactiva şi pentru prevenirea incidentelor.
24/7/365
Help Desk în orice moment!!!
Oricând!!!
Puteţi apela în orice moment la serviciile noastre de asistenţă de la distanţă!